Thursday, May 22, 2008

countdown: 8 days!

OMG! I am now in the single digits before my departure. I'm getting sooo excited!
I did some shopping last weekend and think I'm all ready to leave. I'll check my list one more time but all I really have left to do is pack my bag, jump in a cab and be at the airport on time. Just thinking about it makes my heart do backflips.

I also started thinking about what will happen when I get back. I had put off thinking about the rest of my life for after my trip. I wont be able to stall for much longer so I'm slowly getting back in that frame of mind. I have some options but I would like to find one that feels completely right. So far I haven't found that option... I hope life will smack me in the face with a new option. Soon please.

1 comment:

Véro said...

mon meilleur conseil serait de commencer par acknowledger how wonderful you are!!! Tu penses souvent que you are not worth the attention or the kindness you are getting alors que c'est complètement faux. Moi je peux dire que même si avec les dernières années on ne s'est pas vu souvent et que nos vies sont vraiment différentes...que je connais la vraie Clo...et que cette femme est fantastique.
C'est compliqué trouver son chemin dans la vie, c'est bien vrai mais des fois aussi, il faut se donner la permission de penser à soi..parce que si nous on le fait pas...who will ?
Alors tu vois, je pense que tu es dans la bonne direction...tu fais déjà qq chose pour toi...qui aidera aussi plusieurs mais qq chose que tu avais envie de faire...Pour le reste...beleive...la réponse viendra c'est certain.
je t'aime
Véro